|
|
|||
|
[i55a] DE LA VILLE
Boullencourt, pour Conseiller de Ville, mons' me Oudart Hennequin, Maistre des Comptes; pour Quartenier, mc Pierre Pellerin, et pour bourgeois, me Leon Boullault. Lesquelz ont faict le serment ès mains de mond. sr le Prevost, en la maniere acoustumée. Puis se sont assis en la place de mesd. srs les Prevost des Marchans et Eschevins et ont prins ung chappeau, pour recevoir les nominations et le juratoire, sur lequel ilz ont prins le serment de tous lesd, eslizans, ainsi qu'il est acoustumé. Et lesd, voix receues dedans led. chappeau, se sont relirez au petit Bureau de lad. Ville, pour colliger lesd, voix de nominations et les out mises par escript en forme de scrutine signé de leurs mains, et l'ont cloz el scellé du cachet de lad. Ville.
Après lad. eslection faicte, mesd. s™ les Prevost des Marchans, Eschevins el Conseillers de lad. Ville, avec lesd, quatre scrutateurs, se sont relirez au grant Bureau de lad. Ville, pour adviser qu'il estoit hon de faire et savoir si led. scrutine se devoit porter au Roy ou à la Chambre du Conseil au Palais, pour pailes esleuz y denommez faire le serment ès mains de monsr le premier President, en la maniere acoustumée. En laquelle assemblée se sont trouvez, c'est assavoir:
Monsr me Claude Guyot, Prevost des Marchans;
Mess" Lejay, Luillier, Lormier, Desprez, Eschevins ;
Monsr le President de Boulencourt, l'ung desd, scrutateurs, monsr d'Athis, monsr Dudrac, monsr de L'Ospital, mons'Hennequin, l'ung desd, scrutateurs, monsr le bailly Courtin, monsr de Livres, monsr de Jumeauville, mons' le Lieutenant de Bragelongne, mons' me Tierry de Montmirel, monsr Lecomte, monsrPotier, Conseiller en la Court, qui s'i est trouvé, sire Guillaume Larcher, et sire Anthoine Lelievre, Conseillers de lad. Ville.
Le scrutine porté au Roy.
Après ce que mond. sr le President Luillier a dit pour les quatre scrutateurs qu'il y avoit occasion de porter le scrutine au Roy, d'autant que la pluralité
O Christophe de Thou, seigneur de Bonneuil etde Cely, a déjà
|
DE PARIS. 319
des voix lumbent sur certain personnage qui estoit esleu soubz le bon plaisir et voulloir du Roy;
La matiere mise en deliberation, a esté conclud, advisé et deliberé que led. scrutine sera porlé au Roy par me Guy Lormier, l'ung des Eschevins de lad. Ville, le Procureur du Roy et d'icelle Ville, et me Pierre Pellerin, l'ung desd, quatre scrutateurs, avec lettres missives de lad. Ville el desd, scrutateurs, desquelles lettres de lad. Ville la teneur ensuit:
Lettres envoyées au Roy par la Ville.
"Au Roy.
"Sire, cn procedant ce jour d'huy à l'eslection d'ung Prevost des Marchans et deux Eschevins de ceste Ville, il s'est trouvez que les estatz acoustumez y estre appellez ont esleu soubz vostre bon plaisir m" Christofle de Thou f1', vostre Notaire et Secretaire; qui est la cause pour laquelle il a esté deliberé vous envoyer le scrutine d'icelle eslection pour entendre, sire, vostre voulloir, et en cela et toute autre chose qu'il plaira à Vostre Majesté nous commander, vous obeyr.
"Sire, nous supplions très humblement Dieu vous donner en bonne santé très longue et très heureuse vie. De vostre Hostel de Ville de Paris, le xvi"" jour d'Aoust mil vc lu.
"Voz très humbles et très obeyssans subgectz et serviteurs.
«Les Prevost des Marchans, Eschevins et. Conseillers de vostredicle Ville de Paris."
Lettres envoyées au Roy par les iiii scrutateurs.
Ensuit la lettre desd, scructateurs :
"Sire, suivant vostre ordonnance, nous vous envoyons le scrutine de l'eslection d'ung Prevost des Marchans et deux Eschevins de la ville de Paris, pour en ordonner vostre bon plaisir.
« Sire, nous prions le Createur vous donner en très bonne santé très longue ct très heureuse vie.
"A Paris, cc xvime jour d'Aoust mil v° lu.
"Voz très humbles et très obeyssans subgectz et serviteurs,
"Luillier, Hennequin, Pellerin et Boullault."
été ci-dessus l'objet d'une courte notice, p. 25g, note 2.
|
||
|
|
|||